Alla inlägg under oktober 2010

Av H T - 7 oktober 2010 13:21

Så länge Jay är med i Idol så kommer jag att kolla, jag tycker att han är så grym  . Ironiskt nog så missar jag morgondagens fredagsfinal .... men jag och maken ska på bio, vi ska se "The Other Guys" som har premiär och eftersom Will Ferrell är en idol så måste jag bara se den.

 På lördag så ska vi antingen på en marknad eller så ska vi på mässa, har inte bestämt oss riktigt än...

På söndag ska vi åka och köpa dojjor till brudarna.

Va till veterinären igår med L för en påfyllning av kennelhoste vaccinet och återigen fick hon beröm för sin kanonfina mentalitet och jag blir så stolt  är så glad över att vi valde en hund efter hennes otroliga lynne som nummer 1 och inte hennes skönhet, som hon faktiskt också har.


Nåja det är lite vad vi ska hitta på, jag bloggar inte så ofta och det äpga mitt cp:iga tangentbord, ska fixa ett nytt, ett som man kan skriva på  .


Jag håller på att fixa en fotoblogg (http://hthorsen.blogspot.com/), får se hur det blir, återkommer...


Tjing tjong

/H  


Ovido - Quiz & Flashcards