Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

helg igen då...

Av H T - 28 januari 2011 10:53

Denna vecka har bara rusat iväg!

I går hämtade P upp mig i Täby, jag hade varit i Waxholm hos frissan,  ja det är ju en bit att åka, memn jag har gått hos henne i typ 10 år så hon KAN verkligen mitt hår och det tycker jag är viktigt!  

I bilen satt en glansögd och febrig T *stackare* han såg allt annat än pigg ut och han sa själv att det hade varit skönt om han hade fått bli frisk på ett ställe.

Han var dessutom ledsen och orolig, hans mamma hade bara lämnat honom hos hans morbror och sagt att nu var hon så dålig att hon var tvungen att åka till sjukhus.... Heeeeelt otroligt!  återigen fick vi förklara ett och annat och lugna honom  då hans mor återigen gjort honom upprörd.

 Hon använder tydligen inte sin lilla ärta till hjärna utan tänker enkom på sig själv, jag fattar inte detta, jag är inte super-mum -of- the -year,  men jag skulle då aldrig behandla mina barn på detta sätt, det finns liksom inte.

Men somliga växer aldrig upp, så är det ju, hon har blivit bitter och för detta tycker jag verkligen synd om henne för, för bitterhet äter upp, inifrån och ut! That's a known fact!

I dag är han iaf hemma med mig, han är lite piggare och just nu kollar han på film  .

Helgen då, jo vi ska köpa räkor till akvariet, sen blev vi bjudna till min bror i morgon för hans dotter fyllde 13 härom veckan, men jag vet inte om vi kan åka i och med T, men vi får se.

Sen ska vi naturligtvis ut på isen, i dag, i morgon och på söndag  skridskor blir det någon av dagarna, vi får väl se.


Nu ska jag fortsätta och surfa!


Trevlig helg!  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards