Direktlänk till inlägg 21 januari 2011

äntligen fredag

Av H T - 21 januari 2011 13:26

Jag känner mig lite halvkrasslig idag, tyvärr  igår var vi och vaccinerade oss emot flunsan, jag vill inte chansa eftersom vi ska ut och resa inom 1 månad så vi åkte till vc och vaccinerade oss igår och jag har väl fått en fördröjd reaktion. Eller "worst case scenario" en utav P:s arbetskamrat talade om igår att han hade haft racerbajs natten innan,  men gått till jobbet ändå...! Jag blir så trött på folk och det är så typiskt sånna som inte har barn för dem tänker sällan längre än näsan räcker!  

Jag hoppas jag slipper nåt sådant för jag är illamående idag och det ser inge bra ut för mig just nu  ...I hate magsjuka så är det bara.


I övrigt så har veckan gått och vi har kommit fram till att vi ska möblera om i vårat "nya" vardagsrum, vi vill lyfta fram dem röda skåpen mera, så dem åker fram och tv:n åker upp på väggen!  .

Sen ska vi fixa med akvariet i helgen, just nu kallar vi vårat akvarium för tjernobyl och vi har några tappra fiskar, malar och sniglar som simmar omkring där, sniglarna har till och med förökat sig   den sista räkan som vi kallade jesus, för vi trodde han var död men som inte var det, har tyvärr vikit hädan, så vi ska ringa till våran räkuppfödare och införskaffa oss nya  mycket med det där, men P är mycket bestämd om hur det skall se ut och jag håller bara med, men snyggt blir det minsann!


Jaja nu ska jag lägga mig ner igen och tycka synd om mig själv  


Trevlig helg!


 
 
Jennie & Frasse

Jennie & Frasse

23 januari 2011 23:52

Trist & få bugs så man känner sig krasslig. :(
Hoppas du slipper mer nu innan resan.

Tjing Ding dong från Frasse med matte ;)

http://frassehero.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards