Direktlänk till inlägg 31 oktober 2009

redan trött:-S

Av H T - 31 oktober 2009 00:13

Jag är REDAN tröttSkäms känns inte så där supermegaroligt med tanke på att jag har ca 7 timmar kvar att jobba, just nu så är det fortfarande gäster vakna, de sitter här i lobbyn och plinkar på vårat piano, känns rätt så gemytligt faktiskt, han som "plinkar" är duktig, både på att spela och sjunga och det är ju ett plus, annars hade det varit outhärdligtFlört.

Det jobbiga blir ju att jag inte kan utföra alla mina sysslor, måste ju vänta till alla gäster lagt sig, men det är nog inte så långt kvar tills dessOskyldig.


En tanke dök i dag upp i våra huvuden, vi har diskuterat vårat kommande bröllop och det är ju HUR mycket som helst att planera och fixa och dona, visserligen roligt, men mycket att hinna med och att det ska funka och passa alla... och nu har vi tagit ett steg utanför "boxen" och funderar på att helt enkelt bara gifta oss utomlands istället, vi och ungarna, på Canarias, tror nog att vi sparar oss själva en hel del då, men då kommer vi till kruxet att man för enkelhetens skull ska vända sig till Svenska kyrkan och dem vill ha 300 euro OCH 3 kg kaffe (hihi det sista går väl men nästan 3000:-!) och då skall tilläggas att de har fasta dagar för vigslar, men får alltså inte bestämma själv!? Njae,vi måste tänka på detta, vi vill ju inte köra "kyrkogrejjen" igen, vi har ju båda gjort detta och det känns så konstigt när man inte är troende, men...men...kanske man får offra sig ändå, vi slipper ju en massa slita-håret-från-hjässan-av-stress- situationer genom att göra på detta sätt och det är ju faktiskt viktigt att man inte är helt slut a´la bridezilla på dagen av bröllopet så  man klappar ihop av ren utmattning, nu är ju inte jag så hysteriskt lagd, men ändåOskyldig. Det är ju en hel del planering och fix och trix redan nu och vi har ca 7 månader kvar och jag börjar känna press och stressFörvånad...

Näpp nu får jag göra lite nytta...kanske skriver mer i natt eller i morgon natt eller nåt, vi får väl se....


Tjing

 
 
Ingen bild

Susanna

4 november 2009 07:50

Kan ni inte gifta er på Arlanda innan ni sätter er på flyget till Canarias ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards