Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

ännu en skön helg till ända....

Av H T - 17 maj 2010 12:49

Jomenvisst, vi har haft långledigt och det har varit underbart, såklart  .

Vi har hunnit med ganska så mycket och ändå inte...  många långa promenader i det härliga vädret.

Hämtade ut alla ringar i fredags, allt såg bra ut, vi tog det lugnt och bara umgicks, vi handlade solkrämer och div förnödenheter som behövs till resan.

Va hos mina föräldrar och grillade i lördags, det var jättetrevligt.

I går fixade vi bara hemma, för jag, klantig som jag är, hade under prommisen med hundarna, lyckats med konststycket att jag höll på att falla baklänges och skulle då parera med armarna och flaxade till så mycket, så jag stukade ena axeln så illa att jag inte kunde röra den alls, jag trodde först att den gått ur led, det gjorde så satans ont och det knakade nåt kopiöst när det hände och det bara svartnade för ögonen, fasiken va ont det gjorde  .

Så nu sitter jag här och har världsproblem att skriva, ingen kul avslutning på en supernajs långhelg, men men that´s life sometimes....shit happens when you party naked  ...

Men min älskling var superduktig och fixade på våran uteplats och röjde här hemma.

Veckan ska bara flyta på lugnt hade jag tänkt, har mindre ont idag, men behöver chilla.

I kväll tar vi vår 3 timmars runda i skogen, hoppas jag orkar...

På fredag kommer familjerätten till oss för ett hembesök och det ska bli intressant.

Nu håller jag tummarna för att allt ska flyta på som det ska och att ingen jäkla vulkanaska ska krångla till det på vår resa.

Efter vår resa så ser jag fram emot en kul träff med våran lilla kull på 3  


Tjing tjong

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards