Alla inlägg den 5 maj 2010

Av H T - 5 maj 2010 11:59

ja verkligen, tiden bara rusar och rusar och NÄSTAN allt är klart...har bara några smådetaljer att fixa.

Valborg spenderades hos T&S och vi hade jättetrevligt, som vanligt!

Innan vi åkte dit så var vi till Hallbergs guld och köpte min vigselring och pga lite strul från deras sida så fick vi gravyren gratis och pga att min vigselring är rätt tunn baktill och ett datum inte får plats så bestämde vi oss för att gravera in ett P  H...ja ett hjärta skall vara emellan, det var P som kom på, det kommer att bli så bra, datumet graveras in i förlovningsringen.

Kontentan blev tack vare medlemsrabatt, 2995:- i rabatt på vigselringen och det känns strålande!

På hotellet vi ska bo så finns en salong som ska fixa iordning  mig och jag har haft kontakt med dem via mail, dem är svenskar, hon har även hjälpt mig att fixa brudbuketten och blommor till P och T så det känns superbra!

Buketten ska innehålla Callor som på bilden nedan, sen om jag får dem så "svarta" som på bilden nedan återstår att se, i värsta fall kan dem bli mörkt mörkt lila och det är heeelt ok för mig!  


  

Som sagt bara smådetaljer kvar och det känns supermega bra!

I dag är det 28 dagar kvar tills vi åker och det känns helt fantastiskt, jag längtar och längtar och bryr mig faktiskt inte att jag inte fått jobba något, det är något som annars stör mig nått kopiöst.

Jag söker nytt nu och  känner att  jag inte lägger mer energi på det där stället som bara har utnyttjat mig, dem har, trots att jag kontaktat dem, inte hört av sig  en enda gång, så egentligen vet jag INGENTING!

MEN jag bryr mig inte som läget är nu, I deserve better...  

 


Jag bara längtar till våran alldeles speciella semester    

 

Tjing tjong!

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards