Direktlänk till inlägg 16 december 2009

satans huvudvärk

Av H T - 16 december 2009 02:52

Sitter på jobbet och tar det chill ett tag och har JORDENS huvudvärk, som INTE vill släppa taget  ....Har tagit tabletter och försöker att slappna av så gott det går, man har ju att göra hela tiden och då är det inte lätt att slappna av på det sättet som behövs när man har dunkande huvudvärk!  ... Snön var ju välkommen, det blev så ljust och fint på engång, trista är bara att det plogas febrilt men man glömmer att sanda, jag slog på arslet i dag när jag var ute med hundarna och jag ramlade ju såklart på min onda sida och fick ont från låret till skinkan till ryggslutet och upp emellan skuldrorna...kan ju vara därför jag har huvudvärk  ...jaja i morgon omkring 7.30 borde jag vara i säng och då får huvudet och jag vila  

Jag fyllde år i helgen, 1 år äldre, men känner mig som 10 år yngre   jag fick jordens vackraste guld örhängen av min älskade sambo, det var hjärtan (älskar ju hjärtan)och i halva hjärtat var det diamanter, dem var superfina och jag är jätteglad för dem, tänk att han ger mig så fina saker!!!

Nu är inte saker viktiga som så, men det är ju alltid kul att få fina presenter, sedan fick jag  lite fina grejjer från mina barn, mina föräldrar och svärföräldrar, en mysig och bra dag hade jag och det är det som är viktigast för mig!


Det blir en lugn vecka i övrigt, min älskling åker till Oslo på lördag för att jobba, visst tjänar han en massa pengar på det, men det är ALLTID lika trist att vara ifrån honom längre perioder än de 8-9 timmarna som brukligt under veckorna      men jag och tjejerna ska julbaka, det ska bli jättemysigt! Sedan blir vi barnfria ett par dagar innan jul, med ett litet avbrott på tisdagen då tjejerna kommer hem på en snabbvisit för att kolla in Idol-vinnaren Erik, som kommer hit till "byn" för att spela och det kunde dem ju inte missa för något!  


Nu måste jag återgå till att jobba!

Tjing Tjong!

 
 
Ingen bild

Jennie&Frasse

17 december 2009 20:37

Grattis i efterskott på födelsedagen!!

Kram Jennie & Frasse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards