Alla inlägg den 18 september 2009

Av H T - 18 september 2009 14:12

Denna vecka har bestått av bara jobb jobb och åter jobb, både dag och kväll, nästa vecka kör jag även natt!

Jag har varit/är astrött för att det är så mycket nytt och nya intryck, men faen va kul det är Skrattande...


Helgen blir lugn, ska köpa nya skor att ha på jobbet.

Vill bara umgås med min familj känner jag, ska skriva brev till P:s advokat, då "häxan" (hans x) nu har kommit på att T inte ens ska få vara här så mycket som de faktiskt kom överens om, när vi flyttat skulle han börja bo hos oss varannan vecka igen, men det tycks hon nu "glömt" och säger att T säger att han inte vill, om vi skulle lyssna lika mycket på T som hon gör så skulle han inte vilja vara hos henne heller!!! Well well, hon är en tönt, det vet vi redan, så nu måste vi försöka att få rätten att inse det också! *SUCK*Skrikandes



Nästa helg blir det däremot barnfritt *yes* då blir det bio och mys och bröllopstårta-provning, ska bli spännande!


Får se om jag hinner blogga något nästa vecka!

Tjing tjong!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards