Direktlänk till inlägg 7 mars 2010

so so tired....:-((

Av H T - 7 mars 2010 05:25

Jomensåärdetsörrusörru  pissåskit att jobba natt ibland, va jätte längesen jag var så här trött, nickade till här förut...men blev lite piggare efter det.


Min älskling var hit och höll mig sällsis ett tag, vilken tur jag har haft som träffat en sån fantastisk man, han är så underbart snäll och omtänksam, fin, härlig och go'   tippar på att det inte är alla förunnat att träffa sitt livs kärlek, man kanske tror att man gjort det då man är nöjd med den person man lever med, jag trodde INTE det med x:et, men jag var nöjd -ett tag iaf...Nu när jag har P så inser jag att jag aldrig varit kär, på riktigt alltså (har bara trott det), så här som det är nu, så totalt och villkorslöst, jag njuter varje sekund vi är tillsammans, han är min sanna tvillingsjäl....Ja det låter som om det är guld och gröna skogar jämt hos oss, visst jag inser det  ...men det är klart att även vi tjafsar och blir irro på varann, men det löser sig alltid så fint och vi pratar alltid ut, jag tror att vi båda tagit stor lärdom av våra tidigare förhållanden och att vi insett att vi velat haft förändring och den förändringen gör vi nu -tillsammans!

Jag tror att nyckeln är att man delar och samtalar med varann -om ALLT!

Visst kan man tycka att man delar allt, men det är nog inte så säkert att så är fallet, jag har delat så mycket med denna man, av mig själv, att jag ibland skräms av hur VÄL han känner mig!

Han ser på mitt minspel, ögon och  kroppspråk, utan att jag säger ett ord, så vet han oftast vad det är oavsett om det är positivt eller negativt, sen är han duktig på att läsa människor också, det krävs ju ett intresse av den andra personen, för att den ska lära känna den andre innan och utan...

Jaja...nog om detta.... fint med teorier om förhållandens vara eller icke vara så här på morgonkvisten  ....min go'a gubbe kommer iaf och hämtar mig om 1½ timme, då jag slutar och då är det hem och sova ett par timmar, till typ 2,  för att kliva upp och göra sig redo att jobba igen vid 7!

Ja, inte fan är det mycket till liv dessa helger när man måste jobba dessa 12-timmars pass...vad gör man inte för lite $  .

Nej man får väl börja tänka på att öppna upp "stället", snart börjar det att ramla in dagpersonal....


Tjing tjong å go'natt (om nån timme eller så)  

 
 
Jennie

Jennie

7 mars 2010 20:21

Money,money, money,,, in the richman´s world... inte kan jag sjunga & säkert inte stava heller men du hajjar säkert. Får många gånger höra... "pengar är inte allt"... men det är faktiskt en hel del! eller hur?? & jobba får man lov att göra för att man ska få in lite $... :)
Lycka till med allt!! Kramis

http://frassehero.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards