Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

en klagoblogg

Av H T - 8 mars 2010 00:43

Jaha ja, jag är SKITTRÖTT idag!  så här är det....min underbara älskling kom ju och hämtade mig i morse, strax efter 7 då jag slutade, när vi kom hem så käkade vi frukost, jag måste varva ner när jag har jobbat natt så jag kan inte gå och lägga mig på engång, iaf så gick vi och la oss runt 8 och jag somnade väl ganska så omgående, men seeeeen, till och från under de 6 timmar jag borde fått sova så höll min fantastiska *not* unghund på att skälla, för det var ju något läskigt i trapphuset *grrrr*  ibland blir jag så sjukt trött på den hunden, muttrig och jobbig är vad han är just nu och jag önskar bara att det kunde gå över för annars kommer han att  vara till salu inom en snar framtid  ...till råga på detta så har jag supermegajätteONT i min rygg idag... är skitless på min onda jävla rygg  .....näpp i dag VILL JAG INTE vara med -alls!

Bortskämd har jag dessutom blivit, för när det är helg oh jag jobbar, så kommer alltid P hit och håller mig sällsis, men eftersom det är måndag i morgon så måste ju han sova, såklart och då är jag solo i natt  jag fattar INTE hur jag ska orkar vara vaken i 6 timmar till!!!! Jag är verkligen ASTRÖTT nu!

Jag hade iaf ett par mysiga chillade timmar hemma med mina tjejer och min älskade sambo....  

Äsch...jag får sluta gnälla helt enkelt, om ca 4 timmar ska jag ringa och väcka P, han ska komma hit och käka frukost innan han åker till jobbet  det blir en suverän avslutning på mitt arbetspass och början på hans dag, det vet jag!


Får väl se om jag skriver mer i natt....

Tjolahopp....  


 
 
Jennie&Frasse

Jennie&Frasse

8 mars 2010 21:02

Åh fan! Inte bara Frass som är i mutterstadiet! Allt är superläskigt & farligt & hör man nåt, eller bara TROR sig höra nåt så ska det faras upp & skällas & helst dra med sig pensionären oxå!
Om hund ligger så illa till kan han få flytta in sina labbar här!! ;)
Din svarta NOT så unghund! hihi
Kramis bananis!

http://frassehero.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards