Direktlänk till inlägg 9 mars 2010

webb-tv

Av H T - 9 mars 2010 15:04

Jag gillar webb-tv  ....

Fördelen för mig är att våran dator är kopplad till tv'n, vilket gör att jag inte behöver sitta framför en liten skärm, utan får det som om det vore på "riktiga" tv'n...

Nåväl, en stor anledning är ju att jag numer jobbar mest kvällar och nätter, när jag inte gör det så spenderar jag hellre tid med min familj än att sitta framför tv'n. Dessutom finns det ju program som P absolut inte vill se, men som jag vill se och då väljer jag webb-tv, såklart!

SKITBRA på alla sätt -för mig!  

I dag har jag sett på det nya avsnittet av "Svenska Hollywood fruar" och jag måste bara säga att jag älskar det programmet, skitroliga människor, verkligen....Synd att det är så lite Anna Anka för hon är ju helt galen, men hon hade ju fått ett eget program, så man får väl titta på det sen då....

Maria Montazami är så "spejsad" och kul, snacka om att hennes smak för inredning suger och jag gillar verkligen hennes entusiasm för hennes "kungliga" tofsar, hon är kul för att hon är så ....ja....vad ska man säga...hon är speciell, tur att smaken är som baken, för henne skulle jag inte anlita för inredning  . Dem här nya tanterna då....ja finntackan verkar vara lite föööör mycket, det verkade som att hon var packad hela tiden, vet inte men det kändes så iaf   den andra verkade väl ok, ska bli intressant att se hon som bor på 4000 kvm, verkar ju nödvändigt och lagom stort hus....men hon verkar iaf någorlunda normal, fast det kanske man inte KAN vara efter flera år i USA, vad vet jag!?  

Nåväl...kul att se på är det, tycker iaf jag...


Idag har jag lugnt här hemma, den svarta är med husse på jobbet så allt är tyst och skönt  hemskt att säga, men han driver mig till vansinne lite då och då den där vovven, kan bara meddela dig Jennie att skällandet är ett sånt där gulligt arv dem blivit begåvade med -från mormor Wilda (rip), hur mycket jag än älskade Wilda så avskydde jag det där skällandet  men det blir bättre med åren, just nu så skälls det hej vilt, sen blir det mer kontrollerat och det skälls p sånt man bör skälla på *hahaha*


Nej nu blir det lite mer tv, sen ska jag baka småkakor och göra middag tills mannen kommer hem, la-di-daaa... i riktig hemmafruanda *haha*


Tjing!



 
 
Jennie&Frasse

Jennie&Frasse

9 mars 2010 22:50

Men han är sååååå välkommen!! ;)
Kollade just din kommentar i bloggen min... haha, jag har ju sagt det hela tiden, han ser föööör taskig ut!! Lejonman & nu har han även lagt till med strumpor... men shit, jag vågar ju inte, rädd att ta för mycket... :(
Kramis

http://frassehero.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards