Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

byte av adress

Av H T - 10 mars 2010 13:32

Jo, jag tycker nog att det är dags att börja anamma och anpassa mig till mina kommande och nya initialer, snart är ju dagen D här och då jag bestämt mig för att endast heta hans efternamn (trots mitt unika efternamn  ) så påbörjas nu en förändring  känns lite märkligt att jag, inom 3 månader,  har ett nytt efternamn, det innebär nya plastkort, ny anteckning, nytt pass, ny "presentation" när man ringer någonstans osv osv...men jag ser jättemycket fram emot detta, det kanske framgått i något av mina tidigare inlägg  men va fan...jag tar tillvara på att jag är så jäkla überlycklig, det är bara så förbannat underbart och allt känns så mycket lättare då...



Måste bara ta något tråkigt som hände idag, fick ett mess av P, såg lite konstigt ut så jag fattade att det inte var från honom utan bara vidarebefodrat från X-Häxan (eftersom det var hennes vecka på sportlovet så innebär detta att T inte varit hos oss på 4 veckor).... nu skrev hon att T varit så himla ledsen igår för att han ska till oss imorgon, så han hade bett att få prata med någon -skolsköterskan tex, så det skulle han göra så som idag då(!?)

P ringde till mig och var nestämd, vi snackade och han var inte lika nedstämd längre, både han och jag sa att han skulle ringa till skolan.....P ringer dit och får tag i T:s lärare, hon frågar direkt om han kommer och hämtar T imorgon och han svarar ja "Bra" säger läraren då "han har längtat efter dig och pratat jättemycket om dig"

Dessutom berättade läraren att hon hade träffa T med sin mamma nu imorse, då han lämnades och ho hade inte nämt ETT ljud om att han skulle varit ledsen eller att han skulle pratat med skolsköterskan!

Jag är nu HELT förstummad!!!!

HUR I HELVETE KAN MAN GÖRA SÅ HÄR!???  

 Hon är så vriden så det inte finns på kartan!

Hur kan hon, i sin vildaste fantasi, tro, att vi ska tro, att en 6½-åring SJÄLV kommer på att han vill prata med skolsköterskan!? Shit alltså....heeeelt galet är det....

Jag tycker synd om T, för det är han som får lida för hennes sjuka spel, att det finns så sjuka morsor, jag fattar det inte, hon är bitter och det ska drabba hennes barn!

Hon använder sig utav lagen genom att påstå att inte P samarbetar för att HON inte FÅR bestämma om T, när han är hos oss!

Hon har själv sagt att hon har ett problem med sitt kontrollerande (no way you're kidding me!!!!!), med det är tydligen inte så stort i hennes mening att hon vill göra något åt det, hon saknar självinsikt så det skriker om det!

Å andra sidan så hoppas jag att alla som träffat henne, genom denna rättstvist, redan har genomskådat henne, för hon är INTE svårläst om man säger så!

Nåväl, det som var bra med detta var ju att det var YTTERLIGARE en lögn från henne att lägga till handlingarna, någon ensklid vårdnad kommer hon inte att få, that's for sure!


Nu ska jag pipa iväg, jag ska på massage, kan behövas, min rygg har ömmat så in i helvete i flera dagar nu  .....

tjing tjong!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards