Direktlänk till inlägg 15 mars 2010

sömn, smärta och klänning....

Av H T - 15 mars 2010 13:36

I natt har jag fått sova heeela natten lång (hör INTE till vanligheterna om man säger så) det blir en sån enorm skillnad för mig då, jag brukar i regel vakna varje gång jag ska vända på mig, vilket sker ofta, det gör så satans ont i min rygg så jag vaknar, men eftersom jag endast sov ca 3½ timmer efter jobb-natten igår så var jag så slut när jag kom i säng att jag sov son en stock, vilket är underbart  .

Söndagen passade vi på att vara ute och njuta av det underbara vädret och sen blev det tacos till middag och det var ok, jag älskar stark mat, men min magen älskar inte det, så jag fick så ont i magen efteråt och jag antar att jag måste inse att jag har IBS och det suuuuuuger, för jag vill kunna äta vad jag vill, utan att få ont i magen och gallan.

Bara ont ont ont...ibland är jag så less på att jag har mina krämpor, men jag antar att jag bara får göra det bästa av situationen, blir as irro när folk tjatar om ryggskott osv, då går jag oftast därifrån, för dem som gnäller, för detta VET INTE hur det känns att ha ont i ryggen 24-7, 365 dagar om året! Jag skulle gärna har ryggskott lite då och då om jag slapp detta, till och från är det ett helvete, förra veckan hade jag problem att ens stå upp, men det är ingen som vet och det är JUST för att jag själv är så less på smärta!

Så nu skiter vi det!


Jag har föresten hittat en klänning som kan vara min stil, till bröllopet, jag gillar det faktum att den är cremefärgad, fin med mycket enkel skärning och stil, vill inte ha en maräng som hänger i garderoben sen, utan vill gärna ha en klänning som jag kan återanvända och varje gång jag gör det "ha med mig" min lyckligaste dag och jag tycker att denna passar in på det, den är beställd och när jag får den ska jag kolla hur den sitter, så här ser den iaf ut: (till den, OM det nu blir den, så ska jag ha ett par svarta pumps som har träklack och platå, och n öppen tå, så man ser min tånagalar som dagen till ära skall vara svartmålade, HELT i enlighet med MIG  -traditionellt -NEJ TACK!)



  


 
 
Jennie&Frasse

Jennie&Frasse

16 mars 2010 19:38

Läcker klänning!!

Kraaaaaaaaaaaaam Jennie & lejonet

http://frassehero.wordpress.com

 
Susanna

Susanna

16 mars 2010 19:46

Ett litet tips ang ryggsmärtorna nattetid.... har du Tempur-madrass ?
Om inte så låna hem och testa (de affärer som säljer dessa lånar ut gratis så man kan prova innan man köper eftersom de är rätt dyra).
Man sover superskönt... de minimerar trycket så man slipper vända sig. Har några i min bekantskapskrets (+vi) som har och är jättenöjda!
Snygg & stilren klänning!
Kram!

http://www.ersmar.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards