Alla inlägg den 10 december 2010

Av H T - 10 december 2010 13:43

Jaha ja....då harman legat sjuk och i tisdags var det dags för Fa och i onsdags kom Fm hem från skolan och vi har legat i stort sett hela veckan med feber och förkylningar, jag är frisk nu och det känns skitbra!

Efter alla barnfilner (Harry Potter och dödsrelikerna del 1, Alice i underlandet och Shrek -nu och för alltid) så har vi kollat på en annan typ av filmer i veckan, först såg vi Clash of the Titans, den var jättebra!

 Jag gillar verkligen huvudskådisen som även huvudspelar i Avatar.

 I går kollade vi på Inception med Leonardo Di Caprio och den var GRYM!!! Vilken kanonrulle och helt annorlunda!

 Jag gillar verkligen Di Caprio, sen han blev vuxen  , jag älskar filmer med honom som: Shutter Island, Body of Lies, Blood Diamond, The Departed, Catch med if you can osv osv....en kanonbra skådis helt enkelt, med filmer som faller mig i smaken.


I kväll ska jag kolla när JAY vinner idol, han har varit min favvo sen han sjöng Black Jesus på audition och jag tror att jag skrev här, att jag skulle kolla på Idol så länge Jay var med och så är det  förra fredagen hade jag rysningar när han framträdde, han är grymt duktig!!!

På lördag blir det bakning för på söndag fyller jag år, ja det börjar märkas nu att man är nära 30  


Tjing tjong!

Ovido - Quiz & Flashcards