Direktlänk till inlägg 8 september 2009

skaffa aldrig barn med ett psycho!

Av H T - 8 september 2009 18:28

...........Såklart sånna saker man inte vet till en början, men jag är en av dem "lyckliga" kvinnor som skaffat barn med just ett  psycho!Skrikandes 3 år efter vår separation, en tung vårdnadstvist som HAN satte igång och HAN tillslut gav upp, så håller han fortfarande på att jävlas!

När vi separerade så var jag så oerhört lycklig, i allt kaos, för JAG var fri! Dock led jag med mina barn då han "pappan" tidigt deklarerade att han på sin höjd kunde tänka sig att ha dem varannan helg, men inte ens så pass har han kunnat göra och underhåll skulle han inte heller betala, nej hans grej var ju att blåsa så många han kunde på pengar, även mig och hans barn mfl! Bara tanken på att jag skulle få frihet var för mycket för den idioten, men han som saknade familj och vänner fattade ju såklart inte att JAG hade sånna och jag löste det ändå!

Jag träffade mitt livs stora kärlek -P, jag älskar varje dag jag lever med honom och han är MER pappa till mina barn än den riktiga pappan någonsin varit!!!!!

När han väl  träffade sin nya kvinna, en yngre tjej från Oslo och flyttade till henne, så  tänkte jag att ÄNTLIGEN så slipper jag honom! Allt flöt på fint ett tag,han påbörjade en relation till våra barn på nytt, och jag sa till honom att nu var det väl dags att det blev en kontinuitet i besöken, såsom varannan helg! DÅ åkte backen i, nej det var för mycket, hans nya kvinna fick en "sjukdom" och den skylldes det hej vilt på, i våras eskalerade det hela med att försäkringskassan gett Norska myndigheter i uppdrag att ta in inkomsuppgifter (fina fisken,  med tanke på att han jobbat i 2 år som byggledare och tjänat stora pengar varje månad men aldrig delat med sig till sina barn, en månadspeng var faktiskt för myket begärt eftersom de var hon dem så sällan!!!!!!?????!)

Efter detta fick han eld i baken och försökte med att kontakta mig och att han ville att vi minsann skulle göra upp om underhållet privat istället, med tanke på hur mycket han blåst mig på pengar under våra 16 år som par så var ju svaret såklart blankt nej från min sida, för hans del handlade det åter igen om att komma undan! Han blev provocerad av detta faktum att han nu drog in sin redan hårt hjärntvättade (han gör så med dem han lever med) sambo och nu började hon att skicka sms till tjejerna som då var 14 år och 12½ år!!!??? SMS av karaktären att dem inte förtjänade deras far och att dem var otacksamma ungjävlar osv osv osv...........

HON VET INGENTING om DE ÅR AV TERROR från honom, vilket gör mig så förbannad att jag nästan går i bitar!!!!!!

Bli anmäld till socialen ser jag numer som rutin, då han tror att han kan göra det hur mycket som helst utan att dem på soc inser att han är helt störd!?

Så här har det fortsatt, via SMS och via MSN.... och i dag skrev hon till min ena dotter att hon hoppades att dem båda hamnar på barnhem, då dem inte förtjänar en familj!!!!!!!!!!!!!

Hon är spritt språngande gaaaaaalen den här norska donnan, inga egna barn har hon heller så hon kan inte relatera till den oerhörda ilska man känner när ens barn blir attackerade, den jävla kärringen kan dra å dö, helt enkelt!

Jag försöker att vara stark, jag och P pratar med dem så fort det blir sånna här situationer och försöker stötta osv, det är inte lätt, ni som känner mig väl vet att jag kan vara jävligt explosiv i dessa lägen och det är svårt som satan att hålla igen, men jag VET att det är exakt det han förväntar sig från mig och därför så är det lugn och fin som gäller från min sida, rationellt tänkande osv..som tur är så är P så bra på att få mig på rätt och bättre tankarKyss. Nu ska ni INTE tro att jag är en bitter sak som bara tänker på hur dem har det osv, det kunde inte vara längre från sanningen, det är antagligen så x:et HOPPAS att jag skulle vara, men så är det inte och kommer ALDRIG att bli, jag är så evigt tacksam att slippa den dåren, men jag vill också bli lämnad ifred, jag gick vidare samma dag som vi separerade, hade hoppats att även han hade kommit vidare och VUXIT lite, jag hoppas bara att dåren och hans dracula kan TÄNKA TILL någon gång och INSE vad dem gör emot barnen!

MEN jag vet att det är för mycket begärt och det lär inte bli någon bättring och nu vill inte tjejerna ha någon kontakt med dem längre, det har hållt på sen i mars och dem orkar inte mer, vilket jag/vi är med på så nu får vi väl se hur vi gör vidare!

Ta mitt råd bara, skaffa inte barn med ett psycho, du kommer att få lida för det!!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards