Direktlänk till inlägg 28 september 2009

Tiden bara rusar iväg!

Av H T - 28 september 2009 12:36

Förra veckan var det fullt ös, jobb, familj och allt därtill!

Lessnade på att dogsen bara fäller just nu, så jag klippte ner S helt, så nu blir det inga utställningar för honom tills våren/sommaren 2010, skulle jag tro, han behöver ny och fräsch päls och jag vill ge hans päls den chansen Skrattande, den andra är ju så förbenat långbent att det inte spelar någon större roll om han får vänta med skönhetstävlingar tills vårenTungan ute.

I helgen va vi barnfria och det är så underbart, man tar till vara på varje minut och bara njuter, på fredagskvällen gick vi på grek-restaurang och åt god mat och drack gott vin, jättemysigt var det. På lördagsmorgon åkte vi och pratade bröllopstårtor med konditorn som skall göra vår tårta! Vi bestämde också att bröllopet kommer att hållas i Åre!

Känns superbra att vi nu bestämt platsen, vi har velat lite fram och tillbaka angående Åre eller Stockholms Skärgård och i och med att vi bestämde oss för Åre så har ytterligare en sak bestämts och det är bara att bocka av i "att-göra-inför-bröllpet-listan".

Vi är båda naturmänniskor och tycker att Åre passar oss bäst, samtidigt som Åre har det mesta som kan behövas i form av service och dyl...

På kvällen åkte vi in till stan och kollade på bio -flickan som lekte med elden, den var superbra, inte som boken, men så är det ju alltid, den var minst lika bra som män som hatar kvinnor.

I går var vi och handla mat och letade present till T, han fyller 6 år i morgonKyss. Tjejerna hade fullt upp med att dela sin reklam, så de var borta i stort sett hela dagen.

I dag ska jag följa med P till advokaten, de ska tilll tingsrätten på onsdag och det är lite förberedelser inför onsdagen.

Jag följer med på onsdag också, jag hoppas att det går hans väg, det blir ju inget bestämt på onsdag, men inriktningen som tingsrätten väljer kommer ju att bli tydlig, hoppas jag!

Jag tycker att det är för jävla trist att pappor skall diskriminieras så förbannat i dessa typen av mål, det finns så mycket skitstövlar att många mammor utnyttjar systemet och hittar på en jävla massa lögner även om pappan är en normal frånskild man/pappa som bara vill ha mer tid och umgås med sin son! Synd bara att inte fler domare ser igenom sådant beteende, P:s X är ju sådan, hon har hittat på en jävla massa, försöker sitt yttersta med att hjärntvätta T emot oss, påstår att P (och vi övriga i familjen) vill skada T etc etc...Hon använder mao sin son som en bricka i ett spel och trots att det bara är HAN som far illa av hennes idiotiska beteende, så verkar inte hon FATTA vad hon egentligen gör emot en stackars 6-åring!!! HELT SJUKT är det!!!!

Ja jag kan ju älta på hur länge som helst om detta, men jag orkar bara inte, hon är ett riktigt stolpskott den där bruden som kallar sig mor till T och hon kommer med all sannolikhet få lida för hennes handlingar på ett eller annat sätt i framtiden!


Veckan blir lugn, jag jobbar natt ons-fre och kommer väl vara lika slut som sist antar jag, på fredag kväll ska vi se en stad up komiker från USA som heter Pablo Fransisco, han är helt galen och asrolig, så det ser jag verkligen fram emot, på lördag ska vi fira T!

Nu ska jag hoppa in i duschen!

Tjing!

 
 
Ingen bild

Jennie &Frasse

28 september 2009 20:14

Jag & gubben såg oxå flickan som lekte med elden. helbra!
Har nu ikväll tränat med Frasse, har avslutning på allmänlydnaden på onsdag så vi tränar lite inför det, men sitt i grupp kommer vi inte fixa, han bara lägger sig ner. Jämt!
Han & jag verkar vara lika envisa!!
Åre låter jättetrevligt!! Spännande att följa eran resa på vägentill bröllopet i sommar!

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards