Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

jobbar och tänker på nedräkningen...:-)

Av H T - 2 februari 2010 18:01

Jobbar idag, tror no att jag gett upp att blogga hemifrån då vårat sladdlösa-värdelösa tangentbord inte vill som jag vill  har inte hänt så mycket heller.... jag har påbörjat nedräkningen, idag är det exakt 120 dagar kvar tills vi åker till Canarias och då är det 124 dagar kvar tills jag gifter mig med min älskling  jag tycker att jag har det mesta under kontroll, jag skall boka SPA-behandlingar till mig och P som vi ska göra samma dag som vi gifter oss, vi gifter oss inte förän 16.30 på eftermiddagen så vi hinner med lite sånt också tänker jag  . Ska bli helt underbart -allt -hela skiten liksom  


Till något annat då..... Jag tycker att det är mycket löptikar ute just nu, grabbarna är som helt tokiga och igår, på isprommisen, drog våran yngling och vi fick leta efter honom, vi hade dock en aning och hade rätt i våra aningar....grrr.


På fredag åker vi på en 24-timmars kryss, då min goa onge, fyller 15 på måndag, just nu är hon sjuk och jag hoppas hon kryar på sig tills på fredag annars blir det väl inte så värst kul. Familjen och morsan och farsan åker, ska bli kul!

Nej nu måste jag återgå till mitt arbete, har precis avnjutit en god middag (man blir bortskämd när man jobbar -restaurangmat)

 

Tjing

 
 
Jennie

Jennie

2 februari 2010 20:07

Härligt!! Klart ni ska passa på med lite spa innan oxå!
Kul med kryssning med hela familjen, hoppas tjejen blir bra innan resan! :)
Frasse e nöjd för "mamma" är sjuk & då får han ju vara nära nära hela dagen... ;)
kram från Jennie & Frasse med familj

http://frassehero.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards