Alla inlägg den 8 januari 2010

Av H T - 8 januari 2010 15:35

Jag ÄLSKAR fredagar, det är min absoluta favvo-dag, denna fredag speciellt, då vi är själva!  

Låter kanske dumt (but hey, jag har inte dåligt samvete), men ALLA par behöver egen-tid, det fick  jag lära mig redan då C föddes, men nu när man är skild och inte har barn med P och borde ha det bästa av 2 världar dvs  barnfritt minst varannan helg och sedan ge gärnet som en pigg och utvilad och glad mamma övrig tid, ja det är det bästa av 2 världar.....nu när jag INTE har en normal pappa till barnen, som varken VILL eller TAR sitt ansvar (nu VILL jag inte att han ska det längre för han är så sjukt skruvad, så han är inte bra för barnen), så får man super-mega-ta-vara-på de tillfällen som ges, så som denna helg!

Nåväl, vi har bestämt oss för ett besök på starbucks (jag har fortfarande kvar de fina muggarna jag fick från dig Jeanette  ) det är ett måste nu när de har öppnat portarna här i Sverige, sedan har vi bestämt oss för ett biobesök igen, vi älskar att gå på bio, senast var vi och så Avatar 3D, på juldagen, den var tekniskt asläcker, en helt klart sevärd film.

I helgen blir det Sherlock Holmes. Sen hoppas vi på att hinna med ett par ispromenader, nu när det blivit lite "varmare"....idag endast -12 grader, det var lite tufft för en annan, här om dan då det var -24 grader  , men hellre vinter med snö och kyla så snön håller sig kvar, än blasket som vanligtvis är!


Jag hoppas ni får en lika skön helg som jag tänker ha!  

Kram/H

Ovido - Quiz & Flashcards