Alla inlägg den 2 november 2009

Av H T - 2 november 2009 01:34

S H I T va tunga dessa jobbhelger är!

När jag går av i morgonbitti har jag klarat ytterligare en 30-timmars helg, man är på jobbet 2 ggr om dagen, idag träffade jag mina barn i 4 timmar, sen bar det av hit igen....ska inte gnälla, men det ÄR jobbigt det ska jag inte sticka under stol med!

P Kyss kom upp en sväng och fikade, skönt att man ändå kan ses litegrann, söndagar här är superlugna och då är det skönt att få lite sällis speciellt då man är så trött och sliten!

Vi har bokat om våran resa nu, vi gifter oss på Canarias i stället, ska bli superhäftigt!

Vi kör en barbequefest för dem som inte kan närvara på bröllopet, kommer att bli kanon det därSkrattande.

I morgon ska jag till vårdcentralen med F, tar det innan jag går och lägger mig, hon måste ta blodprov för att se hur hög koncentration medicin hon har i blodet, sen ska jag sova och bara chilla heeeela långa dagenFlört.


Å det är redan november, snart fyller man år och sen är det jul och sen är det nytt år, tiden bara rusar å speciellt när man har roligtTungan ute...


Näpp, nu ska jag göra lite nytta och sen sätter jag mig framför tv´n ett tag..Oskyldig


Tjing/H


Ovido - Quiz & Flashcards