Alla inlägg den 11 november 2009

Av H T - 11 november 2009 11:48

Ja helgen blev minst sagt speciell, fredagen var jag och P iväg och fixade en grej på bilen, på lördagmorgon gick tjejerna upp tidigt för att bege sig till vårdcentralen och ställa sig i kö. Efter 3 timmars väntan fick de nummerlappar och så ringde dem oss och vi kom ned och behövde inte vänta längre än 10 minuter, ibland så är dem riktigt goa tjejernaSkrattandevi fick vårat vaccin och sen var det gjort.

Ingen av oss blev sjuka men fick så JÄKLA ont i armenFoten i munnenDET var inte kul, men hellre ont där.Vi hade en jätteskön och totalt chillad lördag, jättemysigt var det!

På söndagen firades P och sen åkte vi till P:s föräldrar och firade hans pappa och sen till mina föräldrar och firade min pappa.

Veckan blir lugn, var med F till doktorn i måndags allt så bra ut, skönt!

Jobb på fredagkväll och till mina föräldrar på lördag (min mamma fyller på fredagen).


Tjing tjong

Ovido - Quiz & Flashcards