Alla inlägg den 6 november 2009

Av H T - 6 november 2009 14:14

Jaha ja....ännu en vecka har gått.

I onsdags var jag på massage igen, var inte lika stel denna gång, nice att det hjälper faktiskt! Känns bra!

I morgon ska vi till vårdcentralen och få vaccin (förhoppningsvis) lika bra att vaccinera sig så man slipper bli sjuk. Helgen blir i övrigt lugn, ska fixa lite här hemma och på söndag åker vi till mina föräldrar och till svärföräldrarna, efter att vi firat P på fars dag.

Jag har hittat en kul grej som jag ska ge till P, antingen till han fyller 35 (vilket han gör till våren) eller i bröllopspresent. Jag ska göra en fotobok till honom, med bilder på oss och barnen och några på vovvarna såklart och lite naturbilder, kommer att bli megaläckert, har redan gjort en provlayout och det så häftigt utSkrattande. En kul grej som summerar det vi hittills hunnit med, i bilder.

Jag älskar ju foton och att fota, så för MIG betyder det massor, skulle bli superglad själv och det är jag övertygad om att även han blirGlad.

Nu ska jag fika, blev en kortis i dag!

Tjing!

Ovido - Quiz & Flashcards