Alla inlägg den 26 april 2010

Av H T - 26 april 2010 10:43

Har egentligen inte så mycket att blogga om, det har varit så himla mycket sista tiden och all jävla energi går år FEL saker och det känns fel och ÄR fel!

Dessa x gör mig/oss galna ibland, va fasiken har man gjort för att förtjäna dessa psykos som aldrig går vidare och skapar sig en ny tillvaro i sina nya liv!????

Ja...det hela är mycket tragiskt, så är det ju, det enda vi vill är att leva våra liv -SJÄLVA!

Kan väl inte vara så mycket begärt......eller?!!

Nåja...skit sak samma, man lär väl aldrig slippa undan dessa patetiska ursäkter till människor!


Att våren äntligen är här känns helt underbart....och vi har endast 37 dagar kvar till vi åker till värmen  SÅ NAJS!

Helgen har varit underbar, vi har hunnit med en hel del känns det som...

I lördags kom mina föräldrar hem från Portugal, dem skulle kommit hem då så dem blev inte drabbade av någon aska.

Eftersom min pappa fyller år i dag så hade jag och brorsan bestämt oss för att överraska dem med färdigdukat bord med middag till oss alla.

Det var lyckat, trots att dem var trötta så tyckte dem naturligtvis att det var skönt att komma hem till ett fixat middagsbord och alla barnbarn som hälsade dem välkomna hem  det hela var mycket lugnt och vi åkte hem tidigt.


Vi fick oss en kväll framför tv:n också, i går så va vi och handlade hundmat och lite mat till oss själva.

Vi grillade på kvällen och åt äppelpaj till efterrätt...


 Denna vecka blir det fix och trix, F ska till läkaren för nya prover ska fixa nya recept till henne också, den andra F ska ha utvecklingssamtal och på fredag så ska vill antagligen till T & S och fira valborg, ska bli mysigt så jag  hoppas det blir så!   

Inför bröllopet så verkar det mesta falla på plats och det känns fab!

Nu ska jag käka lite lunch....

tjing



Ovido - Quiz & Flashcards