Direktlänk till inlägg 23 november 2009

blir rätt så sällan...

Av H T - 23 november 2009 13:14

Ja det är inte så ofta man hinner blogga, inte som man tänkt iaf...

Jag har haft mycket att göra och har haft mycket grubblerier i huvudet, med mig självFoten i munnen och med P, såklart!

Det är mycket som händer i mitt liv just nu och det är så jobbigt att man inte hinner med att reflektera allt, men jag antar att "that's life"....

Man märker på P att all denna skit med hans son och hans knäppa x tar på hans krafter och jag lider så otroligt mycket med honom, jag försöker att stötta och finnas där så mycket jag bara kan (jag vet ju precis vad han går igenom), men det är inte alltid så lätt inte...han får ju se "resultatet" av hans x hjärntvätt varannan helg, den lilla pojken får mer och mer knäppa ideér och kommer med konstiga påståenden och beter sig märkligt till och från och ALLT är pga att hans mamma "leker" med hans hjärna!

En mamma som påstår att hon älskar sin son över allt och att hon gör allt detta "för hans skull"...Det är så skevt och så skruvat att jag inte kan sätta fingret på det, VEM gör så!!!??? .....och mot sitt eget barn!!!???

Det gör mig så jävla upprörd att det inte finns ord och det finns inga ord som räcker till för vad jag känner inför denna människa!!!!

Han har varit en go' och glad liten pojk och man börjar bara mer och mer att skönja en bitter kärring i honom, låter det märkligt?

Jag kan ju inte förklara det på något annat sätt än så och det är så sorgligt och sjukt att HON inte inser vad hon gör med sitt barn!

Jaja nu orkar jag inte skriva  mer om denna patetiska ursäkt till människa...

Jag har iaf jobbat hela helgen och jag blir så jäkla "jobb-bakis" när det är sena skift och när det innebär en massa människor och stress, det är ALLTID lika skönt när det är överSkrattande.

I går tog vi en sväng förbi Bromma Zoo, där har det en hel de roliga saker och djur, vi var där främst för att kolla efter ny sand till akvariet och vilken typ av räka vi skall köpa till akvariet, P är jätte noggrann med vad som ska i akvariet och det förstår jag nu när man insett att ett akvarium faktiskt är en del av en snygg inredningsdetalj och det är kul att kolla in alla dessa fantastiska fiskar och dyl som man kan ha i....men jag blev störtförälskad i ett gäng tamråttor, fy fasiken va söta dem va och de klättrade på buren och va jättesociala, kanonsöta!

Vi hann med en tur till Ikea också, alla våra ljus var helt slut så vi köpte på oss ett nytt gäng, hittade doftljus med passionsfrukt-doft och dem köpte jag minsannTungan ute.


Snart är det december -C fyller 18, jag fyller år och bara 6 månader kvar till vårat bröllop, det ska bli supermysigt att gifta sig utomlands, allt är bokat med själva vigseln och platsen osv, ringen skall läggas handpenning på, blommorna fixar jag där nere, det är "bara" klädfrågan kvar....jag har hittat superfina klänningar till tjejerna som skall inhandlas, dem är puderrosa och det är en typ av klänning som de kan använda vid fler tillfällen, det är mycket roligare tycker jag, sen får man ju se huruvida det blir med min klänning men det är ju en annan frågaOskyldig....



Nej nu ska jag fixa och dona lite här hemma!


Tjing tjong.....until next time....take care out thereKyss


 
 
Ingen bild

Jennie&Frasse

23 november 2009 21:44

Hej där!
Allt löser sig till slut men trist att det ligger som en hinna över eran glädje.
Fortsätt stötta & finnas till för P. :)
Vet ni har mycket framför er men hinner vi få till en träff? Så nyfiken på hur Frasse´s syskon utvecklats!

Många kramar från Jennie & Frasse

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards