Direktlänk till inlägg 6 april 2010

Rubrik saknas

Av H T - 6 april 2010 11:43

Solen skiner och det är så skönt ute just nu.

Jag har asont i ryggen, men ska till naprapat idag och tippar på att få mindre ont efter det  .

I dag är det 1 år sedan jag och min älskling satt på stranden i Bang Tao i månskenet med en flaska bubbel och förlovade oss  det var så magiskt...och i dag är det exakt 2 månader kvar till vi blir man och hustru *WOW* tiden bara rusar nu....

I helgen har vi iaf handlat kläder till P, allt färdigt, hittade jättefina klänningar till tjejerna och min ring är spikad, så nu är det bara T:s kläder kvar och det bör inte vara några problem.

Det är SÅ SKÖNT att kläder och ring är klara!

Vi har haft en skön påsk med firande med nära och kära.

I dag ska jag bada och klippa ner Mr långhår, allt för att INTE bli lockad att åka på utställningar med någon utav pojkarna, för det blir inte förän till hösten/vintern alt nästa år!

Sen är det för hans skull också, blir skönare för honom att bli lite "lättare" utan all päls.

T är här hela veckan och till helgen ska vi åka till Hagaparken och till fjärilshuset, han har aldrig varit där och jag vet att mina "små" tyckte det var jättekul att åka dit.


Tjing tjong

H

 
 
Jennie&Frasse

Jennie&Frasse

7 april 2010 21:15

Hoppas det gick bra efter att du varit hos naprapaten! Brukar kännas bra efteråt! :)
Nyss inkommen efter en runda med hundarna...
Ha det. Kram :)

http://frassehero.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards