Direktlänk till inlägg 7 april 2010

The act of denial is an ugly thing....(spy-inlägg)

Av H T - 7 april 2010 15:33

Ja, det är tamejfan helt otroligt att man aldrig ska slippa den där jävla galningen som man var gift med!

Det har blivit klart att han skall betala 65.000:- i underhållsstöd (juni-dec-09) + att han skall betala ca 6000:-/månaden för tjejerna och han ber för ANDRA gången att P skall adoptera HANS barn, för att slippa BETALA!!!!  det var m a o lite dumt av honom att flytta till Norge och börja jobba där!

Han kommer att bli utmätt via lön och eftersom hans älskade pengar betyder MER än något annat så har han nu satt igång en kampanj för att komma ur och slippa!

Själv skrattar jag bara, för han har bara medfört misery and pain och det är bara rätt åt honom för jag VET att detta SVIDER SOM FAN och visst är det sjukt!?

Dessutom tror han (den dumme fan) att JUST för att HAN nu ska börja betala så ska tjejerna börja vara där!???

Han fattar inte att det är JUST DÄRFÖR han ska betala, för att han inte tar hand om dem!!!!

Som jag sagt tidigare så VILL jag inte att han skall ta hand om dem då han är en sjuk sociaopat och mytoman!

Tydligen så är ALLT detta MITT fel, det är JAG som slagit och tryckt ner OSS ALLIHOPA!

Jo jag tackar ja....det var alltså därför JAG gick i terapi i 8 månader 2ggr i veckan!

Jomenvisstvettu, blev tyvärr inte botad och trycker ner P och T och brudarna för fulla muggar!

USCH jag har INGET ANNAT ÄN FÖRAKT för den vidriga människan, fyfasiken vad jag skäms över att jag levt ihop med honom!  

Det värsta är att jag hamnade i klorna på en mycket sjuk människa och att han troligtvis ALLTID varit sån!

Sen att det gått nästan 4 år sedan vi gick isär och han FORTFARANDE inte kan låta mig vara ifred säger väl en hel del om honom och att han dessutom lägger ALLT på mig!

JAG fick mail ifrån HONOM och då är det JAG som startat?????

Fattar inte......?

Men jag antar att jag är alldeles för dum för att fatta, för att för honom är det ju glasklart!

Att han lägger ner så här mycket energi på mig när han har en ny kvinna att psyka och förstöra är för mig helt otroligt, men jag hoppas att hon har bättre tur, dessvärre verkar hon vara redan vara lost i hans bullshit!

Nåväl, nu har jag spytt färdigt, vi får väl se hur kul det blir för honom när dem börjar utmäta hans lön, jag tippar på en snabb "flytt" till pappas adress i Iggesund och sedan svartjobb så att han plötsligt blivit "arbetslös"....men vi får väl se!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards