Alla inlägg den 1 november 2010

Av H T - 1 november 2010 16:19

Jag har haft fullt upp och inte haft direkt lust att skriva, på ett bra tag....


Vi har den där jäkla vårdnadstvisten och en jäkla massa skit som kommer fram till oss via lilla T som hans knäppa morsa säger och bara allt detta gör att man är TOTALT MATT!  vi har, om ingen överenskommelse sker, en tid för huvudförhandlig i tingsrätten på onsdag och jag ser INTE fram emot detta, så jag ska vittna och INTE får ge sken om vad jag EGENTLIGEN tycker om P:s X och hennes handlingar....hhhmmmm kan bli as svårt!  så jag hoppas  verkligen att dem kan komma överens! Om inte annat för stackars T:s skull.


Jag har ju haft otaliga problem med min mage och nu har jag i 3 veckor testat en helt laktosfri kost och jag har blivit mycket bättre, jättekul, men helt glad får man inte vara för jag har fortfarande ont till och från, så helt smärtfri ska man väl aldrig få bli.


I övrigt flyter livet på, fattar inte vart tiden tar vägen!?

Nu har vi varit barnfria i ett par dagar och det är SUPERMEGASKÖNT!

I kväll kommer våran svarta hem igen, han har varit hos en tjej i 4 veckor nu men totalt 5 veckor, som vi trodde ville ha honom, men så blev det inte och jag har jättedåligt samvete gentemot den stackars 4-benta som varit hos henne så lång tid och skaffat sig nya rutiner, allt i onödan  men det ska bli skönt att få hem honom!

Nåväl nog om tråkigheterna.... i morgon kommer brudarna hem och då blir det liv i luckan igen eftersom de har lov just nu, till helgen åker vi förhoppningsvis hem till T&S och stannar kvar över natten, ska bli jättekul att ses igen. Blir så lång tid emellan jämt.



NU ska jag fixa å dona med annat!


Tjing 


Ovido - Quiz & Flashcards