Alla inlägg den 4 november 2010

Av H T - 4 november 2010 15:46

 

På denna blog skiver jag vad JAG tycker, vad JAG tänker, vad JAG känner, detta är MIN ventil!

Om du som läsare av någon anledning skulle känna dig TRÄFFAD av vad JAG tycker, tänker eller känner....

GRATTIS (!?)... då har jag troligtvis träffat en ÖM punkt och då bör DU kanske fundera på VARFÖR just DU känner dig träffad av vad JAG skriver?!

Stanna upp och tänk efter.... för det brukar jag göra om jag blir provocerad!

Jag kommer att fortsätta att TYCKA, TÄNKA och KÄNNA för det är sån JAG är....

Don't like it? Don't read my fuckin' blog then!  

 

 

 

ps. detta inlägg är faktiskt snällt, för att vara mig  , och det är mycket  pga att jag fortfarande rider på "segervågen" jag tänker inte låta bitterhet/skuldkänslor från andra dra ner mig, men också för att jag faktiskt INTE tagit hårt på den kritik som framförts för jag har INGET att dölja, men jag vill KLARGÖRA ett och annat för mina läsare! ds   

 

PUSS & KRAM

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards