Direktlänk till inlägg 19 november 2010

helg igen då...

Av H T - 19 november 2010 14:28

Skönt att det är helg igen så jag kan umgås med min älskling  han har ett jobb som innebär mycket fysisk aktivitet och tidiga mornar så ibland känns det som om han bara kommer hem, vi äter, vi tar ut hundar, vi chillar och sen är det dags att sova och så samma dagen efter igen  ....well that's life huh!?

Helgen blir lugn, ska åka och köpa färskfoder till dem 4-benta, den svarta har slutat fälla och fått mer hull nu tack vare högenergi fodret *yes*, den lilla behövde ytterligare hull, så henne får vi se till att öka upp maten på igen. Men för att boosta upp ännu mer så ska vi lägga till färskfoder och det behövs... iaf på Mr Svart  

Skulle sett Harry Potter i helgen men eftersom vi har T så går inte det, dessutom var det på tal att vi skulle gå med T&S så det blir nästa fredag istället, vi håller på att "catchar upp" och går, sedan förra helgen, igenom alla HP-filmer här hemma, jag gillar dem verkligen och har sett alla utom den första på bio, när mina ungar var små så var ju HP idolen och tjejerna (men även jag & P) gillar såklart fortfarande filmerna och man måste  jubara se den spännande upplösningen! Det gör vi nu, visserligen senare än tänkt, men nästa fredag iaf och det blir så bra så  .

Har beställt nya påslakan till oss, eftersom vi har vårat nya dubbla duntäcke så krävs en helt ny uppsättning av påslakan och jag skulle hämtat ut dem i onsdags, men vi blev så sena efter att vi handlat, så vi hann inte, så jag hämtar dem idag...ska bli kul att se, beställde även ett par tröjor som var på rea till T och en jättefin skjorta som han ska få i julklapp   och som han kan ha till nyår då han skall vara hos oss.

Det har snöat en del, hoppas dock att det kommer mer och att det blir kvar, S får så mycket skit i pälsen när det är ruskväder så jag vill bara ha kyla nu... Nej nu ska jag surfa vidare till Vings sidor, funderar på att åka på en weekend i juni då vi har bröllopsdag, men vi får se, Thailandsresan är prio 1 så vi får se hur det blir  *läääängtar*




Tjing tjong, trevlig helg! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av H T - 28 mars 2011 13:43

  Jag kommer att pausa med bloggen ett tag, märker att jag inte hinner skriva här och har inte så värst mycket att skriva om heller!   Vill ni, så finns jag på mail, FB och mobilen!   So long, så länge......!            ...

Av H T - 25 mars 2011 14:18

Hoppas er helg blir lika trevlig, som jag hoppas min blir och glöm inte !!!!!!   20.30 - 21.30 EARTH HOUR SLCK NER OCH STNG AV  A L L T !!!!           ...

Av H T - 18 mars 2011 11:51

Av H T - 15 mars 2011 14:00

Läste Jennies blog och bestämde mig för att härmas -igen    DAGENS * Hur gammal är du om 5 år? 43 år * Vem var den sista du träffade idag? Dagen är inte slut än, men med 100% säkerhet kan jag säga att det blir min man;-) * Hur lång är du ?...

Av H T - 11 mars 2011 15:16

Jag ääääälskar fredagar så är det bara, en skön känsla denna dag bara    Helgen blir full proppad med saker att göra, som vanligt. T har innebandy träning, vi tar alla hundarna på prommis under den tiden, som tur är så ligger hallen på "landet" s...

Ovido - Quiz & Flashcards